Hej,
 
Nu var det ett tag sedan jag publicerade något på EF-bloggen. Vill först och främst tacka för alla frågor som kommit in till "Q&A"-inlägget. Jag ska försöka svara på alla dessa frågor i ett blogginlägg så snart som möjligt. Men innan dess har jag andra spännande nyheter att berätta!
 
Ni som tidigare läst mina inlägg, vet säkert om att jag bytt destination på årets resa - flera gånger! Det började med att jag ville åka till London, Storbritannien. Sedan bytte jag till Málaga, Spanien. Men nu - tredje gången gillt - så har jag bestämt mig för att resa till Florida, USA!
 
Förra gången var jag ju i Los Angeles med EF, där jag spenderade min bästa sommar någonsin! Nu har jag valt att istället besöka andra sidan - östkusten - av USA. Los Angeles och Santa Barabra var två städer som jag - tack vare EF - kunnat bocka av från min "att-besöka-lista", men det finns många städer (och länder) kvar att bocka av. Bland annat finns Miami och Orlando på listan - och min amibition är att kunna bocka av minst en av dessa innan sommaren är slut!
 
Denna gång tänkte jag dela med mig av mitt äventyr från början till slutet. Det vill säga från NU, till att jag kommit hem från Florida igen! Till exempel alla förberedelser och all packning som behövs göras, alla mina äventyr i USA samt mina reflektioner och tankar kring resan. Något som jag vet, av erfarenhet, uppskattas.
 

Kommentera

Publiceras ej